luni, 7 septembrie 2009

"C.O. '09"

         Am incercat sa gasesc un titlu potrivit pentru acest post. Pana la urma "C.O.'09" mi s-a parut ok pentru ca o sa refac in cateva imagini traseul pe care l-am facut in acest concediu. Si o sa las imaginile sa vorbeasca.

       La inceput a fost litorarul...








...a urmat Iasul, cu Palatul Culturii (pe care din pacate l-am gasit in renovare),

cu Catedrala Nemuririi Neamului,

cu Teiul  lui Eminescu, 

si Dealul Bucium ... unde am gasit aceasta priveliste a intregului oras.


Asaa... De la Iasi am ajuns la Cetatea Neamt,


apoi la Casa Memoriala "Ion Creanga", (si, sincer sa fiu, chiar incercam sa descopar aici  "stalpul hornului cu motocei la capat de crapau matele jucandu-se cu ei" si toate, toate "amintirile" lui Creanga... care-mi mai veneau si mie in minte :))

          Am trecut apoi pe la Manastirea Neamt (din pacate singura pe traseul care-l aveam)


... si fara graba, am inceput sa cobor spre lacul "Izvorul Muntelui" sau "Bicaz", mai intai pe la Piatra Teiului si viaductul Poiana Largului,

apoi barajul Bicaz, 

pentru ca, a doua zi, sa intru in cebrele Chei ale Bicazului.

       Incet, incet, cu un ochi la drum si unu' in "decor", am ajuns sa vad si Lacul Rosu. Superb.



       Binenteles ca am orpit pe drum de nu stiu cate ori. La fiecare viraj imi aparea in fata alt peisaj, si alta priveliste, si voiam sa "prind" tot.

      Buun. De acolo am ajuns la Sovata. Frumos, pacat ca si pe aici se lucra la drumuri.

         Si dupa o tura prin Sighisoara (pe care am postat-o mai inainte pe aici, pe blog), am ajuns pe "marele si tarele" Transfagarasan. Cum l-am vazut eu, vi-l arat si voua:





Si tot incet (de data asta era drumul...care parca nu se mai termina) am oprit la Vidraru, 

apoi la Curtea de Arges...


si apoi pe drumul spre casa. Daca ar mai fi fost ceva de vazut??? Sigur, ar mai fi fost multe, dar poate cu alta ocazie...

     Pana atunci, mai gasim noi pe aici, prin zona, cate ceva sa ne incante privirea.        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu